I fremtiden vil forbrugerne have en forventning om et særligt møde eller en særlig oplevelse, når de bevæger sig ud i det fysiske rum. Og det stiller krav til retailerne. Krav til nye metoder og indsigter i, hvordan man bedst kan gå fra fokus på transaktioner til fokus på relationer.
Branding i det fysiske rum
Denne podcast stiller skarpt på DEAL-modellen, en guide til hvordan man kan skabe stærke brands i det fysiske rum.
Gennem interviews med eksperter og best-in-class retail brands bliver vi klogere på, hvordan man i fremtiden kan arbejde med branding i retail.
Episoder
Det fysiske rum som brandingkanal
Denne rapport er særligt relevant for retailere og andre, der ønsker at arbejde med det fysiske rum som en måde til at styrke deres virksomheds brand og forretning. I rapporten kan du bl.a. lære DEAL-modellen at kende, der kan følges som en guide, når man skal brande sig i det fysiske rum.
Rapporten er udarbejdet af adjunkter Bettine Ortmann og Sofia Viholt.
Download rapporten: Det fysiske rum som brandingkanal (PDF)