Når den veletablerede virksomhed også vil være innovativ…hvad gør man så?

Konceptudvikling og forretningsmodeller

Nogle koncerner og virksomheder bygger fx innovations HUBs inde i organisationen – men er det altid en god ide? Måske bliver stolene skiftet ud med gynger, som man efterfølgende sidder rigtigt dårligt på, når man alligevel skal gøre det, man også gjorde i går.  

På kurset konceptudvikling og forretningsmodeller kommer du tættere på, hvordan allerede etablerede forretningsmiljøer på tværs af organisatoriske niveauer kan skabe nye forretningsudviklinger- og miljøer.   

Du introduceres til både den konceptuelle del, herunder brugen af Rapid Prototyping og andre koncepter til at arbejde organisk i etablerede organisatoriske settings, og til den organisatoriske og strukturelle del af virksomhedens forretningsudvikling.

Kurset favner både store og små virksomheder og lader dig komme helt tæt på, hvordan du fra din position i virksomheden kan lave små men markante forandringer i den etablerede virksomhed, og måden virksomheden går til markedet og kunderne på.