Lær, hvordan du opbygger en kreativ brandingstrategi, der virker i praksis!
Med et komplekst mediebillede og et stigende antal benyttede platforme er det for mange virksomheder en helt aktuel kommunikationsudfordring at skabe en klar identitet og rød tråd i virksomhedens brand, så budskabet opfattes af målgruppen efter hensigten.
På faget Branding i praksis får du opdaterede værktøjer inden for branding og brandingstrategier, og du får grundlæggende indsigt i brugen af brandkarakterer i tilrettelæggelsen af din virksomheds markedsføringsplan, så du træfsikkert kan fange din målgruppes opmærksomhed.
Brand Manager-uddannelsen
Du kan også tage faget som en del af Brand Manager-uddannelsen, der er tilrettelagt som et intensivt forløb på 15 ECTS-point for dig, der gerne vil arbejde som Brand Manager med ansvar for strategi og brandudvikling.
Brand Manager-uddannelsen er sammensat af fagene Strategisk kommunikation og Branding i praksis fra Akademiuddannelsen i Kommunikation og formidling.
Læs mere om Brand Manager-uddannelsen
Bemærk, hvis du vil tilmelde dig den fulde Brand Manager-uddannelse, skal du tilmelde dig på uddannelsens side.