Her på siden kan du få et overblik over aktuelle og tidligere udbud på KEA.
Udbud på KEA
Aktuelle udbud
Vi har i øjeblikket ingen aktuelle udbud.
Tidligere udbud
-
Maj 2022: Udbud af kantinedrift
Københavns Erhvervsakademi udbyder i egenskab af Ordregiver en kontrakt vedrørende kantinedrift på tre af Københavns Erhvervsakademis afdelinger og eventuel levering af øvrige kantineydelser.
Udbuddet gennemføres som et EU-udbud efter udbudslovens afsnit II (L nr. 1564 af 15/12/2015).
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud hvilket betyder, at enhver virksomhed eller sammenslutning af virksomheder der kan opfylde minimumskravene kan afgive tilbud.
Udbuddet gennemføres digitalt via www.mercell.dk og det samlede udbudsmateriale inklusive samtlige efterfølgende supplerende oplysninger, herunder eventuelle rettelsesblade og spørgsmål/svar, vil løbende være tilgængelige i Mercell.
Alle henvendelser vedrørende udbuddet og afgivelse af tilbud, skal ligeledes ske skriftligt via Mercell.
Alle yderligere oplysninger eksempelvis inklusive beskrivelse af opgaven, kravene til udførelsen og tildelingskriterierne fremgår af udbudsmaterialet.
Opdeling:
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler, og der skal derfor bydes på den samlede opgave.
Eget bud:
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Kontrakten:
Kontraktperioden er fra den 1. august 2022 til den 30. juni 2025 med option på forlængelse i to gange 12 måneder.
Orienteringsmøde og besigtigelse:
Der afholdes orienteringsmøde den 29. april 2022, kl. 10:00 og der er efterfølgende fra kl. 11:00 besigtigelse og fysisk gennemgang af køkkener, kantiner med videre på lokaliteterne. Tilbudsgiver er forpligtet til at deltage.
Afgivelse af tilbud:
Tilbud skal være modtaget senest den 20. maj 2022, kl. 08:00.
-
September 2021: Vagt- og Sikringsservice og Måtteservice
Københavns Erhvervsakademi udbyder følgende to selvstændige ydelser:
- Vagt- og Sikringsservice
- Måtteservice
Udbuddene gennemføres som EU-udbud efter udbudslovens afsnit II (L nr. 1564 af 15/12/2015) og som offentlige udbud hvilket betyder, at enhver som kan opfylde minimumsbetingelserne har mulighed for at afgive tilbud.
De samlede udbudsbetingelser kan tilgås digitalt via udbudsportalen www.mercell.dk.
Udbudsmaterialerne og samtlige efterfølgende supplerende oplysninger, herunder eventuelle rettelsesblade og spørgsmål/svar, vil være tilgængelige i Mercell og alle henvendelser vedrørende udbuddene skal således også ske skriftligt via Mercell.
De udbudte opgaver omfatter:
Vagt- og sikringsydelser
Den faste opgave omhandler en i fastlagte tidsrum og på fastlagte dage gennemførelse af kontrol og udbedring af uregelmæssigheder i samtlige lokaler på KEAs fire afdelinger.Herudover skal der på alle KEAs afdelinger og når som helst kunne leveres tilstedeværelse af vagtmedarbejdere til udførelse af eksempelvis adgangskontrol og tilsyn i forbindelse med arrangementer og lignende.
Måtteservice:
Aftalen omfatter en fastlagt Måtteservice på KEAs fire afdelinger.Herudover skal der på alle KEAs afdelinger og når som helst kunne leveres ekstra måtter i forbindelse med eksempelvis større arrangementer, meget vådt vejr eller lignende.
De præcise kravspecifikationer for opgaverne er beskrevet i udbudsbetingelserne.
-
December 2020: Håndværksydelser
KEAs bygninger kræver løbende vedligehold og renovering. De almindelige vedligeholdelsesopgaver varetages i begrænset omfang af egne medarbejdere, mens de resterende opgaver primært vil blive varetaget af håndværkere på rammeaftalen.
Kort resume af udbuddet
Udbuddet vedrører rammeaftaler på håndværkerydelser til KEA.
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud i henhold til udbudsloven, og består både af en prækvalifikationsfase og en tilbudsfase.
Det vil kun være de prækvalificerede virksomheder, der vil have mulighed for at afgive tilbud. For at kunne blive prækvalificeret, skal man aflevere en ansøgning (bestående af mindst ét (1) elektronisk dokument, ESPD).
Udbuddet gennemføres i det elektroniske udbudssystem TrueTender. Al kommunikation i forbindelse med udbuddet foregår i TrueTender.
Se det fulde udbudsmateriale og afgiv tilbud
Der vil være et direkte link til udbudsmaterialet i udbudsbekendtgørelsen.
Vejledende tidsplan
Udbuddet gennemføres efter nedenstående vejledende tidsplan:
Rammeaftaler på håndværkerydelser til KEA
Den udbudte aftale for KEA omfatter indvendige og udvendige drifts- og vedligeholdelsesopgaver samt mindre projekter. Hvert fagområde er opdelt med særskilte fagentrepriseaftaler (delaftaler).
- Delaftale 1, EL-arbejder, herunder stærkstrøm, svagstrøm og IT-kabling
- Delaftale 2, VVS, herunder teknisk isolering og blikkenslagerarbejder
- Delaftale 3, Gulvbelægningsarbejder
- Delaftale 4, Låse
- Delaftale 5, Malerarbejder inkl. tavlelakarbejder
- Delaftale 6, Murer- og stålarbejder, herunder flise- og klinkearbejder
- Delaftale 7, Tømrer-og snedkerarbejder
- Delaftale 8, Glarmesterarbejder
Hvordan afgives der tilbud på aftalen
Alle håndværkere som ønsker at afgive tilbud på rammeaftalen, skal først aflevere en ansøgning om prækvalifikation inden ansøgningsfristens udløb. Se afsnit 2 i udbudsbetingelserne. Dette gælder ligeledes håndværkere, som allerede i dag har en aftale med KEA angående løbende vedligehold. Ansøgningen skal bestå af et udfyldt ESPD-dokument som udfyldes i udbudssystemet TrueTender, se afsnit 2.1 i udbudsbetingelserne for en nærmere vejledning.
Prækvalifikationsansøgning
Der vil blive prækvalificeret 7 virksomheder pr. delaftale, som vil blive opfordret til at afgive tilbud. Prækvalifikation vil ske på baggrund af indholdet i ansøgningerne. Betingelserne fremgår af udbudsmaterialets pkt. 2.1.1 og pkt. 2.4.2.
Efter ansøgningsfristens udløb udvælger KEA de ansøgere, som med baggrund i indholdet i ansøgningerne, vurderes som bedst egnet på de enkelte delaftaler. Det vil kun være disse prækvalificerede håndværkere, som får mulighed for at aflevere et tilbud.
Efter prækvalifikationen af håndværkerne, men inden tilbudsfristens udløb, skal de prækvalificerede håndværkere fremsende en serviceattest.
Tilbudsafgivelse
Der vil blive tildelt rammeaftaler til 3 tilbudsgivere pr. delaftale. Som tilbudsgiver skal man udelukkende aflevere en udfyldt tilbudsliste med angivelse af timepriser for faglærte og lærlinge. Se i den forbindelse udbudsbetingelserne afsnit 3.2.
Materialer er ikke en del af udbuddet. Udbuddet omhandler derfor udelukkende arbejdskraft/timeløn, og den tilbudte timepris skal i øvrigt tage højde for tilbudsgivers fuldstændige opfyldelse af rammeaftalens vilkår.
Rammeaftalestart er 1. april 2021 og aftaleperioden er 2 år med mulighed for forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
-
August 2020: AV-udstyr samt support og serviceaftale
Udbuddet gennemføres som et EU-udbud efter udbudslovens afsnit II (L nr. 1564 af 15/12/2015).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudsloven hvilket betyder, at enhver har ret til at afgive tilbud.
Tilbud afgivet i Mercell, og som er afgivet inden for tilbudsfristen, indgår i tilbudsevalueringen.
Den udbudte opgave omfatter:
KEA ønsker med denne udbudsproces at anskaffe AV-udstyr samt support-og serviceaftale på Københavns Erhvervsakademis fem forskellige adresser.
Lokaliteterne omhandler Københavns Erhvervsakademis undervisningstilbud og administration.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til udførelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Optioner
Option 1: Vedligeholdelseseftersyn koster pr. UV-Lokale med eksisterende AV-installationer. Vedligeholdelseseftersynet skal foretages i juli-august.
Option 2: 24 Timers SLA som aktiverer en 24 timers SLA på hele Service- og Supportaftalen i 12 måneder.
Tidsplan
Udbudsprocessen gennemføres i henhold til nedenstående vejledende tidsplan.
Aktivitet
Tidspunkt
Fremsendelse af udbudsbekendtgørelse til TED 03.08.2020 Frist for Registrering af tilmelding til besigtigelse, jf. udbudsbilag 3. 10.08.2020 kl. 12.00 Besigtigelse på Guldbergsgade 29N. 13.08.2020 kl. 13.00-13.45
og 13.08.2020 kl. 14.00-14.45Deadline for afgivelse af spørgsmål 25.08.2020 Deadline for besvarelse af spørgsmål 30.08.2020 Tilbudsfrist 07.09.2020 kl. 13.00 Tildelingsbeslutning 20.09.2020 Standstill udløb 30.09.2020 Rammeaftaleindgåelse 01.10.2020 Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. oktober 2020 til den 31. september 2024.
-
Januar 2020: Rengøring og vinduespolering
Udbuddet gennemføres som et EU-udbud efter udbudslovens afsnit II (L nr. 1564 af 15/12/2015).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudsloven hvilket betyder, at enhver har ret til at afgive tilbud.
Tilbud afgivet i Mercell og som er afgivet inden for tilbudsfristen indgår i tilbudsevalueringen.
Den udbudte opgave omfatter:
Daglig og periodisk intern rengøring og periodisk vinduespolering på Københavns Erhvervsakademis fem forskellige adresser.
Lokaliteterne omhandler Københavns Erhvervsakademis undervisningstilbud og administration.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til udførelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Eget bud
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Optioner
Option 1: Københavns Erhvervsakademi har option på forlængelse af kontrakten i 2 x 12 måneder. Den maksimale varighed af kontrakten er dermed 5 år.
Option 2: Københavns Erhvervsakademi ophører med anvendelse af afdelingen på Lygten 37, 2400 København NV den 30. juni 2021 og denne udgår derfor af aftalen fra denne dato. Herudover kan Københavns Erhvervsakademi udtage et antal lokaliteter eller lokaler af kontrakten omhandlende op til maksimalt 25 % af det samlede kontraktomfang målt i kr.
Option 3: Såfremt Københavns Erhvervsakademi får behov for ekstraordinært at tilkøbe rengørings-, vinduespolerings- eller andre serviceydelser på eksisterende lokaliteter omfattet af kontrakten, kan Københavns Erhvervsakademi anvende denne option. Optionen kan udnyttes enten på time- eller opgavebasis
Option 4: Såfremt Københavns Erhvervsakademis bygningsmasse ændres, kan Københavns Erhvervsakademi tilkøbe rengørings-, vinduespolerings- eller serviceydelser til udførelse på lokaliteter ud over dem, som fremgår af udbudsmaterialet
Option 5: Københavns Erhvervsakademi kan tilkøbe en række forskellige ydelser, som alle skal prissættes i henhold til beskrivelserne i dette materiale og punkterne i Skema 3, tilbudslisten
I forbindelse med Kontraktens indgåelse bestemmer Københavns Erhvervsakademi hvilken rengøringsmodel og hvilke vinduespoleringsfrekvenser, Leverandøren skal anvende på Lokaliteterne. I Kontraktens løbetid kan Københavns Erhvervsakademi med et varsel på maksimalt tre måneder for rengøring og en måned for vinduespolering kræve, at Leverandøren anvender en anden rengørings- eller frekvensmodel på en eller flere Lokaliteter.
Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. januar 2020 til den 31. december 2022.
Spørgemøde:
Der afholdes orienteringsmøde den 11.oktober. kl.9.00 Kea Campus i Auditorium 4.sal
Sidste frist for tilbud 1.november kl.11.00 uploades i Mercell
-
August 2017: Kantine- og restaurantservice
Københavns Erhvervsakademi (KEA) udbyder drift af kantiner, cafe og levering af øvrige serviceydelser inklusive muligheden for, at anvende KEAs lokaliteter i forbindelse med drift af restaurant eller lignende.
Udbuddet gennemføres i henhold til LOV nr. 1564 af 15. december 2015 (Udbudsloven).
Opgaven udbydes i offentligt udbud, jf. Udbudslovens afsnit II om offentlige indkøb over tærskelværdien.
Opgaven er offentliggjort i overensstemmelse med bilag VIII til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26. februar 2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65).
Den udbudte opgave omfatter
Drift af en eller to kantiner og eventuelt en cafe for KEAs studerende, medarbejdere og gæster, samt levering af forskellige ad hoc serviceydelser til KEA.
De omhandlede KEA lokaliteter er beliggende på Lygten 16 og Lygten 37, 2400 København NV. Herudover er der også en KEA afdeling på Bispevej 5, 2400 København.
Lokaliteterne omhandler undervisningstilbud og administration.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til udførelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Opdeling
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler og der skal derfor bydes på den samlede opgave.
Eget bud
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. august 2017 til den 30. juni 2020.
Optioner
- KEA kan forlænge aftalen i et (1) år. Den maksimale varighed af aftalen, er derved tre år og elleve måneder. ("Option 1").
- KEA kan beslutte, at der ud over kantinedrift på Lygten 16 også skal være kantinedrift på Lygten 37 (”Option 2).
- KEA kan tilkøbe forskellige kantine-, restaurant- og serveringsydelser ud over dem, som direkte fremgår af udbudsmaterialet (”Option 4”).
Tilbudsgivers økonomiske kapacitet og tekniske/faglige formåen
Oplysning om de krævede kvalifikationsdokumenter og minimumskrav fremgår af udbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet.
Tildelingskriterium
Opgaven tildeles efter tildelingskriteriet ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud men underkriterierne:
- Kvalitet - Vægtning: 50
- Priser inklusive tilskud - Vægtning: 50.
Udbudsbekendtgørelse, udbudsmateriale med videre
Udbudsbekendtgørelsen med minimumskrav, udbudsmaterialet med tilhørende tilbudsliste og lokaledata samt eESP kan downloades fra KEAs hjemmeside eller rekvireres hos den nedenfor nævnte administrator af udbuddet.
Administrator af udbudsproceduren og rekvirering af materialer
Alle henvendelse vedrørende udbudsproceduren, herunder spørgsmål, skal rettes til:
ServiceConsult
Att.: Finn Buch Petersen
Klempegårdsvej 40, Nr. Dalby
4140 Borup
Tlf. 26 73 23 85
E-mail: info@serviceconsult.dkSpørgemøde, besigtigelse og frister
- Der afholdes orienteringsmøde og besigtigelse den 24. maj 2017, kl. 9:30.
Der er pligt til deltagelse i både orienteringsmødet og bygningsgennemgangene.
Tilmelding fremgår af udbudsmaterialet. - Tilbud skal være Københavns Erhvervsakademi i hænde senest den 15. juni 2017, kl.12.00
- Aftalen skal starte den 1. august 2017
-
Maj 2017: Vagt- og sikringsservice
Københavns Erhvervsakademi udbyder Vagt- og Sikringsservice ved syv lokaliteter i København og omegn.
Udbuddet omhandler indkøb af Vagt- og Sikringsservice i KEAs afdelinger og gennemføres i henhold til LOV nr. 1564 af 15. december 2015 (Udbudsloven).
Opgaven udbydes i offentligt udbud, jf. Udbudslovens afsnit II om offentlige indkøb over tærskelværdien.
Opgaven er offentliggjort i overensstemmelse med bilag VIII til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26. februar 2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65).
Den udbudte opgave omfatter:
Daglige og ad hoc vagt- og sikringsydelser ved syv individueller lokaliteter fordelt i København og omegn (seks i henholdsvis København N, Ø og NV og en i Hellerup). Lokaliteterne omhandler Københavns Erhvervsakademis undervisningstilbud og administration. En af lokaliteterne udgår den 30. juni 2017 og en af lokaliteterne udvides nogenlunde tilsvarende den 1. august 2017.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til udførelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Opdeling
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler og der skal derfor bydes på den samlede opgave.
KEA har valgt ikke at udbyde aftalen i særskilte delaftaler, da det findes mest hensigtsmæssigt og økonomisk, at den valgte Leverandør leverer en sammenhængende løsning, og kan optimere arbejdsprocesserne som følge heraf. Endvidere taler økonomiske hensyn og hensyn til den efterfølgende aftalestyring for ikke at opdele udbuddet.
Eget bud
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. juni 2017 til den 31. december 2020.
Optioner
- Københavns Erhvervsakademis kan forlænge aftalen i et (1) år. Den maksimale varighed af aftalen, er derved fire år og syv måneder. ("Option 1").
- Hvis Københavns Erhvervsakademis ønsker eller får behov for at tilkøbe de i udbudsmaterialet angive yderligere vagt- og sikringsydelser, eller hvis Københavns Erhvervsakademis ekstraordinært får behov for andre vagt- og sikringsydelser, kan Københavns Erhvervsakademis anvende denne option. Optionen kan udnyttes enten på timebasis eller på opgavebasis ("Option 2").
- Såfremt Københavns Erhvervsakademis bygningsmasse ændres, kan Københavns Erhvervsakademi lade lokaliteter udgå helt eller delvist eller tilkøbe ydelser til udførelse på lokaliteter ud over dem, som fremgår af udbudsmaterialet ("Option 3").
Tilbudsgivers økonomiske kapacitet og tekniske/faglige formåen
Oplysning om de krævede kvalifikationsdokumenter og minimumskrav fremgår af udbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet.
Tildelingskriterium
Opgaven tildeles efter tildelingskriteriet ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud" men underkriteriet ”laveste pris”.
Udbudsbekendtgørelse, udbudsmateriale med videre
Udbudsbekendtgørelsen med minimumskrav, udbudsmaterialet med tilhørende tilbudsliste og lokaledata samt eESPDet kan rekvireres hos den nedenfor nævnte administrator af udbuddet.
Administrator af udbudsproceduren og rekvirering af materialer
Alle henvendelse vedrørende udbudsproceduren, herunder spørgsmål, skal rettes til:
ServiceConsult
Att.: Finn Buch Petersen
Klempegårdsvej 40, Nr. Dalby
4140 Borup
T: 26 73 23 85
M: info@serviceconsult.dkUdbudsbekendtgørelsen med minimumskrav, udbudsmaterialet med tilhørende tilbudsliste og lokaledata samt eESPDet fremsendes efter anmodning herom ved at sende en mail til ServiceConsult.
Spørgemøde, bygningsgennemgang og frister
- Der afholdes orienteringsmøde den 25. april 2017, kl. 10:00
- Der afholdes bygningsgennemgange den 25. og den 26. april 2017Der er pligt til deltagelse i både orienteringsmødet og bygningsgennemgangene.
- Spørgsmål til udbudsproceduren eller udbudsmaterialet opfordres fremsendt inden den 28. april 2017
- Tilbud skal være Københavns Erhvervsakademi i hænde senest den 9. maj 2017, kl.12.00
-
Januar 2017: Håndværkerydelser
Begrænset EU-udbud af håndværkerydelser for Københavns Erhvervsakademi (KEA)
Idet KEA udfører løbende vedligeholdelse på anlæg og bygninger, har KEA behov for rammeaftaler med håndværkere inden for forskellige fagområder. Opgaverne er mangeartede, men omfatter primært drifts- og vedligeholdelsesopgaver.
Udbuddet er opdelt i følgende 7 fagområder:
- Delaftale 1, EL-arbejder, herunder stærkstrøm, svagstrøm og IT-kabling
- Delaftale 2, VVS, gas- og ventilationsarbejder, herunder teknisk isolering og blikkenslagerarbejder
- Delaftale 3, Gulvbelægningsarbejder
- Delaftale 4, Låse
- Delaftale 5, Malerarbejder inkl. tavlelakarbejder
- Delaftale 6, Murer- og stålarbejder, herunder flise- og klinkearbejder
- Delaftale 7, Tømrer-og snedkerarbejder
Indenfor hvert fagområde ønsker KEA at indgå rammeaftaler for drift- og bygningsvedligehold med 3 virksomheder.
Proceduren for tildeling af rammeaftalerne fremgår af Prækvalifikations og- tilbudsbetingelserne.
Frist for aflevering af ansøgning
Frist for aflevering af ansøgning om prækvalifikation er den 09.01.2017, kl. 12.00
Ansøgningen skal være modtaget inden ovenstående frist på følgende adresse:
Københavns Erhvervsakademi
Guldbergsgade 29N
2200 København NAnsøgningen kan afleveres i receptionen (P0). Receptionen har åbent mandag til fredag, fra kl.09.00–15.00.
Ansøgning bedes mærket med emnet: "Ansøgning - Prækvalifikation på EU-udbud af håndværkerydelser for KEA”.
Bemærk, at KEA holder lukket i perioden 23. december – 2. januar (begge dage inklusive), hvor det ikke vil være muligt at aflevere ansøgninger personligt.
Fremgangsmåde for ansøgning om prækvalifikation
Ansøger skal anvende nedenstående dokumenter under ”prækvalifikationsmaterialet” i forbindelse med ansøgning om prækvalifikation.
En virksomhed kan ansøge om prækvalifikation på en eller flere delaftaler.
Dokumenterne under ”udbudsmaterialet” skal først anvendes, såfremt en virksomhed bliver prækvalificeret til efterfølgende at kunne afgive tilbud på de enkelte delaftaler.
Spørgsmål og svar
Ansøger opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til prækvalifikationen.
Er dit spørgsmål ikke på listen, se da nedenfor.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende prækvalifikationsmaterialet bedes stillet skriftligt og skal sendes pr. e-mail til kontakt@tohv.dk, med emnet: "Spørgsmål – Prækvalifikation på EU-udbud af håndværkerydelser for KEA” senest den 19.12.2016.
Supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar, vil løbende, i anonymiseret form, være at finde på denne side under punktet ”Spørgsmål & svar”.
Prækvalifikationsmateriale
Prækvalifikationsmaterialet består af følgende dokumenter:
- Prækvalifikations og -tilbudsbetingelser
- Prækvalifikationsbilag 1 – Det fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
- Prækvalifikationsbilag 2 – Underleverandørerklæring
- Prækvalifikationsbilag 3 – Konsortieeklæring
- Prækvalifikationsbilag 4 – Aktindsigt
Udbudsmateriale
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
- Prækvalifikations og -tilbudsbetingelser
- Bilag 1 – Rammeaftale
- Rammeaftalebilag A – Kravspecifikation
- Rammeaftalebilag B – Tilbudsskema
- Rammeaftalebilag C – AB92 med KEA’s tilføjelser og afvigelser
-
Januar 2017: Byggerådgivning
Begrænset EU-udbud af byggerådgivning for Københavns Erhvervsakademi (KEA)
Idet KEA udfører løbende mindre ombygninger og renoveringer af sin bygningsmasse, har KEA behov for en rammeaftale med en (1) Leverandør, der kan bistå med byggerådgivning i forbindelse med gennemførsel af disse projekter.
Det er vigtigt for KEA, at rådgivningen og alle arbejder der gennemføres på baggrund af rådgivningen gøres ud fra et hensyn til undervisningen.
Den årlige totale volumen på rammeaftalen er estimeret til DKK 1 mio. ekskl. moms. Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor de ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.
Proceduren for tildeling af rammeaftalerne fremgår af Prækvalifikations- og tilbudsbetingelserne.
Frist for aflevering af ansøgning
Frist for aflevering af ansøgning om prækvalifikation er den 09.01.2017, kl. 12.00
Ansøgningen skal være modtaget inden ovenstående frist på følgende adresse:
Københavns Erhvervsakademi
Guldbergsgade 29N
2200 København NAnsøgningen kan afleveres i receptionen (P0). Receptionen har åbent mandag til fredag, fra kl.09.00–15.00.
Ansøgning bedes mærket med emnet: "Ansøgning - Prækvalifikation på EU-udbud af byggerådgivning for KEA”.
Bemærk, at KEA holder lukket i perioden 23. december – 2. januar (begge dage inklusive), hvor det ikke vil være muligt at aflevere ansøgninger personligt.
Fremgangsmåde for ansøgning om prækvalifikation
Ansøger skal anvende nedenstående dokumenter under ”prækvalifikationsmaterialet” i forbindelse med ansøgning om prækvalifikation.
En virksomhed kan ansøge om prækvalifikation på en eller flere delaftaler.
Dokumenterne under ”udbudsmaterialet” skal først anvendes, såfremt en virksomhed bliver prækvalificeret til efterfølgende at kunne afgive tilbud på de enkelte delaftaler.
Spørgsmål og svar
Ansøger opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til prækvalifikationen.
Er dit spørgsmål ikke på listen, se da nedenfor.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende prækvalifikationsmaterialet bedes stillet skriftligt og skal sendes pr. e-mail til kontakt@tohv.dk, med emnet: "Spørgsmål – Prækvalifikation på EU-udbud af byggerådgivning for KEA” senest den 19.12.2016.
Supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar, vil løbende, i anonymiseret form, være at finde på denne side under punktet ”Spørgsmål & svar”.
Prækvalifikationsmateriale
Prækvalifikationsmaterialet består af følgende dokumenter:
- Prækvalifikations og -tilbudsbetingelser
- Prækvalifikationsbilag 1 – Det fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
- Prækvalifikationsbilag 2 – Underleverandørerklæring
- Prækvalifikationsbilag 3 – Konsortieeklæring
- Prækvalifikationsbilag 4 – Aktindsigt
Udbudsmateriale
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
- Prækvalifikations og -tilbudsbetingelser
- Bilag 1 – Rammeaftale
- Rammeaftalebilag A – ABR89 med KEA’s tilføjelser og afvigelser
- Rammeaftalebilag B – Tilbudsbesvarelse
- Rammeaftalebilag C – Aktindsigt
-
Januar 2016: Rengøring og vinduespolering
Københavns Erhvervsakademi udbyder som offentligt udbud rengørings- og vinduespoleringsarbejdet ved 8 lokaliteter i København og omegn.
Udbuddet gennemføres i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr.
2004/18/EF af 31. marts 2004 om samordning af fremgangsmåderne ved indgåelse af offentlige vareindkøbskontrakter, offentlige tjenesteydelseskontrakter og offentlige bygge- og anlægskontrakter.Den udbudte opgave omfatter:
Daglig rengøring på otte individueller lokaliteter fordelt i København og omegn (seks i henholdsvis København N, Ø og NV, en i Ballerup og en i Hellerup).
Lokaliteterne omhandler Københavns Erhvervsakademis undervisningstilbud og administration.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til udførelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Opdeling
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler og der skal derfor bydes på den samlede opgave.
Eget bud
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Optioner
- Københavns Erhvervsakademis kan forlænge aftalen i 1 år. Den maksimale varighed af aftalen er derved 4 år. ("Option 1").
- Hvis Københavns Erhvervsakademis ønsker eller får behov for at tilkøbe de i udbudsmaterialet angive yderligere rengørings- eller serviceopgaver, eller hvis Københavns Erhvervsakademis ekstraordinært får behov for yderligere ydelser, kan Københavns Erhvervsakademis anvende denne option. Optionen kan udnyttes enten på timebasis eller på opgavebasis ("Option 2").
- Såfremt Københavns Erhvervsakademis bygningsmasse ændres, kan Københavns Erhvervsakademi lade lokaliteter udgå helt eller delvist eller tilkøbe ydelser til udførelse på lokaliteter ud over dem, som fremgår af udbudsmaterialet ("Option 3").
Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. januar 2016 til den 31. december 2018.
Tilbudsgivers økonomiske kapacitet og tekniske/faglige formåen
Oplysning om de krævede kvalifikationsdokumenter og minimumskrav fremgår af udbudsmaterialet.
Tildelingskriterium
Opgaven tildeles efter tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Udbudsbekendtgørelse
Udbudsbekendtgørelsen med minimumskrav med videre kan ses på TED Udbudsbekendtgørelse
Administrator af udbudsproceduren og rekvirering af udbudsmaterialet
Alle henvendelse vedrørende udbudsproceduren, herunder spørgsmål, skal rettes til:
KEA – Københavns Erhvervsakademi
Att. Charlotte Junker
Guldbergsgade 29N, Byg. D, P3
2200 København N
Tlf. 4646 0011
Email: cj@kea.dkUdbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet med alle de for tilbuddet og opgaven detaljerede krav rekvireres ved at anmode om det på mail til KEA.
Spørgemøde, bygningsgennemgang og frister
- Der forventes afholdt orienteringsmøde den 5. november 2015, kl. 9:00 og bygningsgennemgange samme dato efter orienteringsmødet.
- Spørgsmål til udbudsproceduren eller udbudsmaterialet opfordres fremsendt inden den 16. november 2015
- Tilbud skal være KEA i hænde senest den 25. november 2015, kl.12.00
-
August 2014: Vagt- og sikringsydelser
Københavns Erhvervsakademi udbyder som offentligt udbud vagt- og sikringsydelser ved syv lokaliteter.
Udbuddet gennemføres i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets
direktiv nr. 2004/18/EF af 31. marts 2004 om samordning af fremgangsmåderne ved indgåelse af offentlige vareindkøbskontrakter,
offentlige tjenesteydelseskontrakter og offentlige bygge- og anlægskontrakter.Den udbudte opgave omfatter
Daglige lukketilsyn af forskelligt omfang, alarmudkald samt eventuelt yderligere tilsyn, tilstedeværelser med videre.
Yderligere beskrivelse af opgaven og kravene til tilbudsafgivelse og udførelse fremgår af udbudsmaterialet.
Eget bud
Københavns Erhvervsakademi afgiver ikke kontrolbud på opgaven.
Kontrakten
Kontraktperioden er fra den 1. oktober 2014 til den 30. september 2017
med mulighed for forlængelse i et år.Tilbudsgivers økonomiske kapacitet og tekniske/faglige formåen
Oplysning om de krævede kvalifikationsdokumenter og minimumskrav fremgår af udbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet.
Ordregiver
Københavns Erhvervsakademi
Guldbergsgade 29N
DK 2200 København NUdbudsbekendtgørelse
Udbudsbekendtgørelsen kan ses på: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:227077-2014:TEXT:DA:HTML&src=0
Administrator af udbudsproceduren og rekvirering af udbudsmaterialet
Alle henvendelse vedrørende udbudsproceduren skal rettes til:
ServiceConsult
Att.: Finn Buch Petersen
Klempegårdsvej 40, Nr. Dalby
4140 Borup
M: info@serviceconsult.dkUdbudsbekendtgørelsen og udbudsmaterialet med alle de for tilbuddet og
opgaven detaljerede krav kan rekvireres ved at anmode om det på mail til
ServiceConsult.Overordnede frister
- Der afholdes informationsmøde for tilbudsgivere den 4. august 2014, kl.
10.00 - Der er besigtigelse af lokaliteterne efter informationsmødet den 4. august
og den 5. august 2014 - Tilbud skal være modtaget senest den 20. august 2014, kl. 12.00
- Der afholdes informationsmøde for tilbudsgivere den 4. august 2014, kl.
-
Juli 2013: Inventar
Københavns Erhvervsakademi, KEA, Inviterer hermed alle interesserede og kvalificerede leverandører til at afgive tilbud i forbindelse med inventarleverancen til nyindretningen af KEA Empire Campus, Guldbergsgade 29, Kbh N samt Lygten 16, Kbh. NV.
I det nedenstående finder du følgende dokumenter angående udbud på inventar til KEA Empire Campus:
Bilag A: Udbudsbetingelser af d. 23-5-2013
Bilag B: Beskrivelser af d. 23-5-2013
Bilag C: Kontraktudkast af d. 23-5-2013
Bilag D: Tilbudsliste af d. 23-5-2013
Erklæring
Bilag A - Udbudsbetingelser
Bilag B - Beskrivelser
Delaftale 1:
1.05 Auditoriestol m. polstring
1.06 Auditoriestol u. polstring
Delaftale 2:
2.01 Undervisningsstol m. hjul
Delaftale 3:
Bilag C - Kontraktudkast
Bilag D - Tilbudsliste
Erklæring
Rettelsesblade
Udbudsbekendtgørelse
-
Juni 2013: Kantine- og restaurationsdrift
Københavns Erhvervsakademi (KEA) udbyder som en koncessionsaftale drift af kantine- og restaurationslokalerne ved KEA Campus i Guldbergsgade 29 E, 2200 København N.
Udbuddet gennemføres uden pligt til offentliggørelse via EU eller Udbud.dk men er offentliggjort begge steder.
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud, hvor KEA på grund af en prækvalifikation vil udvælge fem tilbudsgivere, der vil få fremsendt udbudsvilkårene.
Vilkårene for udvælgelse af tilbudsgivere kan rekvireres hos KEAs konsulent, ServiceConsult, ved at sende en mail til info@serviceconsult.dk att. Finn Buch Petersen snarest muligt og senest den 28. maj 2013 kl. 11.00.
Skriftlig anmodning om prækvalifikation skal elektronisk fremsendes til ServiceConsult på info@serviceconsult.dk og de skal være modtaget senest den 29. maj 2013 kl. 11.00.
Der kan forventes en afgørelse på prækvalifikationen og udsendelse af udbudsmateriale den 31. maj 2013.
Koncessionsaftalen omhandler kantinedrift i forbindelse med normal undervisning på KEA Campus samt rekvisitionssalg og levering af kost, drikkevarer med videre ved forskellige arrangementer for KEAs studerende og medarbejdere og ved repræsentative arrangementer.
Herudover omhandler koncessionsaftalen mulighed for drift af en restaurant i lokalerne udenfor det tidsrum, hvor KEAs studerende og medarbejdere anvender lokalerne.
Kontrakten vil være gældende fra den 1. september 2013 til den 31. august 2016 med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år.
Tildelingskriteriet er det for KEA økonomisk mest fordelagtige tilbud jf. de underkriterier der fremgår af udbudsmaterialet.
Der forventes gennemført orienteringsmøde og gennemgang af lokaliteten den 7. juni 2013 kl. 10.00 og tilbud på opgaven skal afleveres senest den 17. juni 2013 kl. 12:00.
KEA blev etableret den 1. januar 2009 som en statslig selvejende institution godkendt af Undervisningsministeriet efter lov nr. 346 af 14. maj 2008 om erhvervsakademier for videregående uddannelse. KEA udbyder en række korte og mellemlange videregående uddannelser.
KEA modtager tilskud fra Uddannelsesministeriet efter takster fastsat på de årlige finanslove.
I 2012 var KEAs resultat kr. 7,3 mio., og egenkapitalen udgjorde ultimo 2012
ca. kr. 111 mio. I 2013 forventer KEA ca. 4.500 heltidsstuderende (studenterårsværk) og en omsætning på ca. kr. 425 mio. -
Februar 2013: Kantinedrift
Københavns Erhvervsakademi udbyder drift af kantinerne ved 3-4 afdelinger som en samlet aftale.
Udbuddet gennemføres som et offentligt EU udbud og udbudsbekendtgørelsen kan ses på www.udbud.dk og på www.ted.europa.eu.
Udbudsbekendtgørelsen kan også rekvireres hos Københavns Erhvervsakademis konsulent ServiceConsult ved at sende en mail til info@serviceconsult.dk att. Finn Buch Petersen.
Udbuddet omhandler kantinedrift, rekvisitionssalg og levering af kost, drikkevarer med videre ved forskellige arrangementer for Københavns Erhvervsakademis studerende og medarbejdere og ved repræsentative arrangementer.Kontrakten vil være fra den 1. februar 2013 til den 31. januar 2016 med mulighed for forlængelse i et år.
Tildelingskriteriet er det for Københavns Erhvervsakademi økonomisk mest fordelagtige tilbud jf. de underkriterier der fremgår af udbudsmaterialet.
Udbudsmaterialet kan ligeledes rekvireres hos Københavns Erhvervsakademis konsulent ServiceConsult ved at sende en mail til info@serviceconsult.dk og der skal rekvireres senest den 3. december 2012.
Der er orienteringsmøde og gennemgang af lokaliteter den 4. december kl. 10:00 og tilbud på opgaven skal afleveres senest den 27. december 2012 kl. 09:00.