KEA lancerer ny kampagne, som hylder de studerende - ægte studerende med ægte drømme. Og som viser essensen af KEA: du skal ikke bare vide, du skal kunne.

KEAs Strategi og kampagne går hånd i hånd – mange gange er strategien ikke nødvendigvis synlig i den måde kampagner opbygges på, men vi tager udgangspunkt i KEAs altdominerende strategipunkt: De studerende i fokus.

”Vi vil gerne vise, at vores studerende er seje, og vi er stolte af dem. Kampagnen portrætterer vores studerende – den viser, hvordan de omsætter viden til produkter, og hvad de drømmer om at bruge deres kunnen til,” siger Helle Hauch Fenger, marketing manager på KEA – Københavns Erhvervsakademi.

”Sammen med vores nye bureau Liquid Minds kommer vi tilbage på sporet og ind til kernen af, hvad vi er: studier der forener teori og praksis – du skal ikke bare vide, du skal kunne.  Målet er at øge kendskabet til KEA og det, der gør KEA til et særligt sted at studere, fordi vi gør det på en anden måde end de andre.”

Kampagnen favner både fuldtid og deltid med et fælles visuelt set-up, hvor de studerende taler, og dermed fortæller historien om KEA – en mere troværdig afmelding, som giver målgruppen mulighed for at spejle sig.

Kampagnen er skudt i gang med et kæmpe banner med Alexander, som studerer Multimediedesign, på facaden af campus på Guldbergsgade ud mod Empire Bio og derfra bliver det Facebook, online og fysisk i KEAs eget miljø. 

Se videoerne her